""سال جهش تولید""

عناوین مهم

تازه های فنی و حرفه ای
تازه های فنی و حرفه ای


سال نگار 1398

ورود اعضاء
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
 
متن تصویر:
[عضویت]

خبر خوان

اخبار
اخبار > 27 اردیبهشت ماه روز جهانی و ملی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد .


  چاپ        ارسال به دوست

27 اردیبهشت ماه روز جهانی و ملی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد .

 

با گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، این مناسبت خجسته را به عموم دست اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت میگوئیم

سالها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران  نهایتا" بثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است.

این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم 

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی انکارناپذیر و  قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنا براین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است

آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.

 روابط عمومی ها میتوانند با اجرایی شدن این توجهات،  گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارند و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهند. در واقع می‌توان گفت روزملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید.

                             روابط عمومی مرکز تربیت مربی



دانلود فايل : 1_92683.jpg ( 80KB )


٠٧:٤٧ - شنبه ٢٧ ارديبهشت ١٣٩٩    /    شماره : ٢٣٦٠    /    تعداد نمایش : ٤٧








پیوندها

جستجو
جستجوی پیشرفته   جستجوی وب

اوقات شرعی

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 1336842
 بازدید امروز : 1661
 کل بازدید : 12902426
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4844
© tvto-itc.ir . All rights reserved.