نام خانوادگی |
نام |
نام پدر |
شماره شناسنامه |
استاندارد |
کد استاندارد |
نمره تئوری |
نمره عملی |
مربی استان |
دوره آزمونی |
نتیجه |
ملاحظات |
مقدم |
کریم |
علی |
96 |
چرخ دنده تراش تخصصی باماشین هاب |
MA-072 |
_ |
94 |
قزوین |
1398/02/04 |
قبول |
دوره تکراری |
اسپرورینی |
زهرا |
علی اکبر |
765 |
روانشناسی مهارت های ارتباطی |
PD-113 |
84 |
94 |
قزوین |
1398/02/04 |
قبول |
|
فروغی |
امیر |
نصرت اله |
4224 |
روانشناسی مهارت های ارتباطی |
PD-113 |
100 |
97 |
قزوین |
1398/02/04 |
قبول |
|
مطهری نیا |
محمد علی |
عبداله |
1553 |
روانشناسی مهارت های ارتباطی |
PD-113 |
100 |
91 |
قزوین |
1398/02/04 |
قبول |
|
موتابها |
سعید |
علی اصغر |
261 |
سیستم دوربین های مداربسته دیجیتال |
EL-806/2 |
_ |
90 |
قزوین |
1398/02/04 |
قبول |
|
بایگانه |
حسین |
مجتبی |
283 |
فرمول نویسی در هیدرو پونیک و کاربرد کودهای شیمیایی |
FO-069 |
96/70 |
98 |
قزوین |
1398/02/04 |
قبول |
|
رحمنی |
روح اله |
محمد |
470 |
ایمنی و بهداشت مقدماتی جوشکاری |
WE-084 |
86/70 |
90 |
قزوین |
1398/02/11 |
قبول |
|
بهبودی |
سمیرا |
قدرت اله |
25153 |
بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان با نرم افزار دیزاین بیلدر |
UB-429 |
_ |
91 |
قزوین |
1398/02/11 |
قبول |
|
برمایون |
رضا |
قربان علی |
846 |
تعمیر و نگهداری ماشین تراش |
MA-076 |
_ |
85 |
قزوین |
1398/02/11 |
قبول |
|
طهماسبی |
محمدعلی |
محمود |
48 |
تکنولوژی کاربرد نرم افزار ریاضی و مهندسی MATLAB در الکترونیک |
EL-304 |
_ |
94 |
قزوین |
1398/02/11 |
قبول |
|
رنجکش قصابسرایی |
علیرضا |
حسن |
3690 |
سیستم های سرد کننده تجاری سطح 2 |
IN-209 |
76/70 |
85 |
قزوین |
1398/02/11 |
قبول |
|
ابراهیمی دلیجانی |
پرویز |
اکبر |
2 |
سیستمهای لوله کشی سرد و گرم و فاضلاب |
IN-066 |
85 |
86 |
قزوین |
1398/02/11 |
قبول |
|
اینانلو چرخلو |
سلمان |
حسن |
30 |
سیستمهای لوله کشی سرد و گرم و فاضلاب |
IN-066 |
95 |
86 |
قزوین |
1398/02/11 |
قبول |
|
ایوبی |
زهره |
سیف اله |
185 |
اجرای سقف کاذب کناف |
UB-449 |
_ |
80 |
قزوین |
1398/02/25 |
قبول |
|
کرمی |
خدیجه |
بخشعلی |
498 |
مبانی فنی تصویربرداری(غیرحضوری) |
AV-105/1 |
95 |
_ |
قزوین |
1398/02/25 |
قبول |
|
طاهرخانی |
بهنوش |
حسن |
523 |
پداگوژی |
PD-159 |
90 |
95 |
قزوین |
1398/02/04 |
قبول |
|